trening ideomotryczny
Psychologia w Sporcie : Trening wyobrażeniowy
Lipiec 11, 2016
krioterapiaaa
Wpływ zimna na Nasz organizm – Krioterapia i regeneracja po treningu
Sierpień 18, 2016

Rolling – czy warto stosować? Jakie efekty daje ?

physioroll

Rolling – brzmi modnie prawda ?

Trening z użyciem rollera staje się co raz bardziej popularny w świecie fitnessu.

Można śmiało powiedzieć, że nie jest to kolejny „pseudo” wymysł na chwile, lecz naprawdę bardzo przydatna i istotna rzecz w przygotowaniu do treningu, regeneracji po treningu a nawet dla samego nawadniania i „prasowania” powięzi.

Jeżeli chodzi o Nasze podejście do rollowania to jest one jak najbardziej na plus. Dzięki regularnemu stosowaniu rollera Nasz organizm szybciej się regeneruje, a nawet będzie zapobiegał kontuzjom ponieważ automasaż przy pomocy rollera zapewni Naszym mięśniom i powięziom lepsze ukrwienie, elastyczność i nawodnienie.

Wielu z Nas po treningu czuje zmęczenie mięśni do tego stopnia, że ucieka z Nas cała energia.

Zastosowanie właśnie wałka do automasażu zapobiegnie temu zmęczeniu oraz narażeniu na przeciążenia różnych grup mięśniowych.

 

Kto może go stosować ?

 

W zasadzie WSZYSCY ! Masaż mięśni i powięzi z wykorzystaniem rollera regularnie stosują profesjonalni sportowcy. Nie oznacza to jednak, że aby go stosować, potrzeba „żelaznej” kondycji i supersilnych mięśni. Tego typu trening poleca się ludziom w każdym wieku i o różnym poziomie sportowego przygotowania.

 

Jak go używać ?

Sekret rollowania polega na obciążeniu wybranej partii mięśniowej ciężarem własnego ciała na wałku i przerolowaniu jej na całej długości pasma. Im mocniej obciążymy wałek, tym bardziej intensywne jest masowanie.

Każdy z Nas decyduje Sam na których obszarach ciała chce się skupić. Regularne używanie wałka daje naprawdę bardzo duże efekty !

 

My używamy wałka nawet w terapii z pacjentami !

 

Zachęcamy do spróbowania wszystkich sportowców jak i ludzi aktywnych fizycznie !

 

My polecamy wałek PHYSIOROLL !

 

physioroll

 

 

 

 

 

Facebook